Forum  | Seneste nyheder | Kalender | Grejmarked | Bruger logind
Forrige | Næste
Afstemning
Antal registrerede brugere: 7365
Status: Du er ikke logget ind!
Ny bruger: Bliv oprettet som bruger
FANGSTRAPPORTER

Vægt:7
Længde:67
Agn:majs
Sted:lille sø ud for køge
Bemærkning
mig og min familie ligger på campingplads et lille stykke fra søen, så jeg kom ned fredag kl 5 kastede 2 dåser majs ud og fiskede til solnedgang, intet skete, jeg fisker ret meget i denne sø og ved der går nogen node sudere som altid er hugvillige, stod op om lørdagmorgen kl 7 gik ned og fodrede og så tilbage på campingpladsen, kl 16 gik jeg ned for at fiske, fik 2 ret så pæne gråskaller hvilket er meget sjældent i søen, kl 18 gik jeg hjem for at spise og kom igen kl 19, kom der ned med mine gode ven kasper. jeg kaster den ene stang ud og mens jeg laver den anden dykker flådet, jeg giver tilslag og en lille karpe på ca 3 kg er krogen. aftenen gav 7 karper og uderligere 2 gråskaller. jeg besluttede mig for at tage derned idag kl 10 om formiddagen.dagen startede godt med nogen små karper fra 2 - 4kg 8 stk. men pludselig ser jeg flådet lægge sig på vandet og bevæge sig, flådet dykker hurtigt under vandet og jeg giver tilslag. jeg mærker med det samme at dette er en seriøs fisk. linen bliver flådet af hjulet og en hård fight begynder, sekund for sekund ryger der mere og mere line af hjulet og jeg råber på kasper som er i gang med at nette en mindre karpe. fisken tog et udløb over på den anden side af søen(ca 70m) over i sivene for derefter at venne om og over mod de væltede træer. fisken kommer til syne og det er ikk nogen lille fisk. jeg kan med det samme se at mit lille speciemen net ikk er stort nok til sådan en fisk. jeg begynder at ta mine sko og sokker af, og stille og roligt går jeg i vandet efter fisken. jeg tager chancen med det lille net,kun halvdelen af fisken kunne være i det så jeg prøver hurtigt at få fisken på land, og nettet knækker jeg når lige at slippe stangen og få fat i fisken. og stille og roligt kommer den på land.
havde desværre ikke vægt med så kender ikk vægten. hvis i har nogen bud må i meget gerne skirve dem.
mvh maciej

Send din kommentar
Der er ikke indsendt nogle kommentar

Du skal være logget ind for at indsende en kommentar