Forum  | Seneste nyheder | Kalender | Grejmarked | Bruger logind
Forrige | Næste
Afstemning
Antal registrerede brugere: 7365
Status: Du er ikke logget ind!
Ny bruger: Bliv oprettet som bruger
FANGSTRAPPORTER

Agn:Power bait
Sted:Munkbro
Bemærkning
Vi skulle lige en tur til Skive og besøger min svigermor, og jeg som er et fiske hoved, mener min kæreste stod op klokken lort lørdag for at fiske. I tusegaard P&T desværre uden kamera. Det gav ellers en god fangst 17 kilo fisk i alt. Fordelt på 5 regnbuere, og 2 bækørredere. De 3 største regnbuer vejede 3,7 – 3,5 – 3,5 kilo. God dag!!

Dagen efter skulle vi fiske igen igen, men først kl 8 var der morgen vækning. Vi kom ud af døren kl 10. Turen gik til Munkbro P&T ved Holstebro, et rigtig godt sted eftersom vi havde mine kærestes to brødre med på sleb.

Men heldigvis skulle det vise sig at de faktisk gad at lærer at fiske selv den dag. Første kast var der bid på en wobler hos Daniel, og i de næste mange kast både hos Henrik og Daniel, Men ingen fisk på land! Så gik vi over i den store sø for at fiske lidt. De startede med at fiske i børnesøen. Lidt kedelig til at starte med i den store sø, men så fik jeg bid, det var en kildeørred på hvid powerbait. Bagefter var der bid på fluen, det var en regnbueørred. Så var der bid i børnesøen.. To regnbuer en til Henrik og så Daniel. Den ene på wobler og den anden på powerbait. Og Annemette fangede en bækørred på wobler, flot lille fisk. En rigtig god dag for os alle.

Se flere billeder på waders.dk

Send din kommentar
Der er ikke indsendt nogle kommentar

Du skal være logget ind for at indsende en kommentar