Forum  | Seneste nyheder | Kalender | Grejmarked | Bruger logind
Forrige | Næste
Afstemning
Antal registrerede brugere: 7365
Status: Du er ikke logget ind!
Ny bruger: Bliv oprettet som bruger
FANGSTRAPPORTER

Agn:DD/prologic boilie
Sted:
Bemærkning
Jeg ankom til søen kl 8.40 og fik hurtigt lagt tacklerne ud. Derefter begyndt jeg at fiske lidt med flåd, det gav dog intet udover nogle små skaller, i mellemtiden havde jeg se nogle karper vende ved en sivbræmme ca. 30 meter fra hvor jeg sad, så jeg lage lige et tackel derud.

det kom jeg ik til at fortryde, for allerede efter 15 minutter var der run, og selvfølgelig satte den sig i sivene, men jeg fik den fri, og kort efter kunne jeg lande en fin skæller på 1,75 kg. Hurtigt ud med tacklet igen og 20 minutter senere var den gal igen, endnu enganag gik fisken i sivene, og denne gang mistede jeg desværre krogholdet.

ca. en time senere var der igen run på samme plads, men fisken var væk da jeg fik fat på stangen - jeg kastede straks ud på samme plads og 5 minutter efter fik jeg det vilde screaming take, og kort tid efter modhugget gik den i sivene, men jeg fik den fri, og da jeg så fisken første gang blev jeg MEGET overrasket, for jeg troede kun der var små fisk i inderfjorden, men jeg kunne skyde den til ca. 5 kg.
efter yderligere 5 minutters tovtrækkeri fik jeg endelig dyret i nettet, og endnu engang blev jeg overrasket, for den var ret tyk, så hurtigt over i vejeslyngen, og vægten stoppede først ved 8 kg, slyngen vejede 250g, så jeg fangede simpelthen en ny PR på min første tur til Hobro på 7,750 kg SÅDAN! Jeg har nogle billeder hvis i skulle være interesserede.

lidt senere var der streaming tak på min miderste stang, men krogholdet smuttede desværre efter et par minutter - Jeg klager dog ikke :)

Da klokken blev 16 tog jeg glad og tilfreds hjem til kærsten.

Mvh
Jesper

Send din kommentar
Der er ikke indsendt nogle kommentar

Du skal være logget ind for at indsende en kommentar