Forum  | Seneste nyheder | Kalender | Grejmarked | Bruger logind
Forrige | Næste
Afstemning
Antal registrerede brugere: 7365
Status: Du er ikke logget ind!
Ny bruger: Bliv oprettet som bruger
FANGSTRAPPORTER

Agn:DD/Prologic boilie
Sted:Nordjylland
Bemærkning
Emil og jeg var af sted på årets første karpesats – Vi ankom til søen lørdag kl. 17.30 og kl. 19.30 var alle tackler lang ud og vores bivvyer sat op. Derefter blev der tændt op i grillen, og ellers bare hygget med hotdogs og øl. Kl. 22.30 var der run på min midterste stang og 5 min senere kunne Emil lande årets første skæller for mit vedkommende, den vejede 5,5 kg, så var turen reddet. Resten af aftenen og natten skete der intet.

Søndag morgen stod vi op kl. 5 for at skifte boilies, der skulle ikke gå mere end 2 timer før der igen var run på en af mine stænger, denne gang var det den højre stang der var ud efter – efter en ret udramatisk fight kunne Emil nette en fin skæller på 4,75 kg.

Kl. 17 var der endnu engang run på min højre stang, denne gang fightede fisken markant bedre, og der gik mere end ti minutter for den lå i nettet, den vejede 5,25 kg.

Kl. 19.30 var der run på min venstre stang – jeg kunne hurtigt mærke at den var noget tungere end de andre, og det blev bekræftet de vægten først stoppede på 8 kg og da vejeslyngen vejede 500g kunne jeg konstatere at jeg havde fanget en ny PR på 7,5 kg FEDT!

Kl. 23.30 var det run på Emils venstre stang, men fisken havde desværre svømmet lige ind i en udhængende busk, så den smuttede – Derefter gik vi i seng.

Kl. 03.40 i morges stod jeg op for at skifte boilies – Emil blev liggende for han skulle på arbejde, så han ville heller have lidt mere søvn. Omkring kl. 4 gik jeg til køjs igen.

Kl. 6 fik jeg en fantastisk morgenvækning af min venstre bidmelder som skreg på livet løs, så jeg sprang ud af min bivvy og gav tilslag, da jeg havde fået kontrol overfisken ringede jeg og vækkede Emil, så han kunne komme og nette fisken – Det forløb uden problemer og kort tid efter lå der en fin skæller på 6 kg på afkrogningsmåtten.

Kl. 8 pakkede vi sammen og kørte tilbage til Aalborg, men vi kommer nok snart tilbage, da Emil vil ikke er meget for at have trukket en nul bon :o)

Send din kommentar
Der er ikke indsendt nogle kommentar

Du skal være logget ind for at indsende en kommentar